Bilder^^

Idag har jag varit på stan med mamma. Kollat in nyöppnade PANDURO äntligen har dom kommit till eskilstuna! Tidigare har jag beställt hem där ifrån. Jag köpte pärlor, smal vajer (typ tråd) , såna här klämmor, och "lås" till smycker, lixom som man sätter ihop det med, aja ni fattar? På kvällen åkte ja och mamma till McD och handlade kvällsmat, mums. Jag tog chicken nuggets meal med currysås oh coca cola :D Tänkte lägga upp lite bilder på mitt  astråkiga rum, ingen direkt anledning, men jag gör det :)


Mitt skrivbord :3


Byrån^^ Mheew, venne varför tomten står kvar där än :S


Hyllan bredvid sängen, suddig bild


Vad för täcke har jag? :D


Kuddhörnan, den stora gröna kudden har jag sytt sjäv! :D

Det va det enda som kanske är en aning intressant med mitt rum. Men sen måste ni ju få se HK TRÖJAN!

Skit i resten av bilden :P



Kommentarer
Postat av: Alice

fin tröja:>

2009-10-04 @ 16:47:50
URL: http://kawaiialice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0