Skriver lite^^

Japp, har dålig uppdatering just nu. Men jag måste ju hinna med träningar och kompisar, så det får vara som det är. Men jag ska försöka skriva åtminstonde 1 inlägg om dagen.

IDAG: Jag va i skolan som vanligt, hade slöjd. Efter skolan va jag med Lisa och Jenny, nu sitter jag här och ska åka till träningen om ett tag.

Btw, igår så va ja me i tidningen Folket, i eskilstuna alltså, men om det är nån som har folket hemma så kan ni ju alltid kolla in dagens (15/10-09). Där är jag med, vet inte vilken sida, men på min skola har vi gjort en kalender med teckningar som 14 personer i vår skolan tecknat, och jag var med! Förstörde hela gympan för mig och lala (OCH INTE LOLA SOM DET STÅR I TIDNINGEN, LALA!), vi var tvungna att sticka. Jag som satt fööörst på tempoboll (LÅwL).

HAHHAHA, jag hittade en länk till artikeln :S 0w0   http://folket.se/nyheter/eskilstuna/1.508615 omggg, vi säger att jag inte va me :> Dina som har ritat framsidan ska ja ha träning me strax^^

Kommentarer
Postat av: Alice

du var jätte jätte sööööt<3

2009-10-15 @ 19:11:04
URL: http://kawaiialice.blogg.se/
Postat av: Alice

veeeet xD jag ska det imorgon tror jagw.

2009-10-17 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0