ViKARiE

Heisan. Idag så hade vi en weird vikarie. Han hette Pär (jepp, med ä). Han frågade hur många som var singlar i våran klass. päddo. Och sen sa han till alla att dom kunde hitta nån på bilddagboken. Han var SO-lärare, men fick sparken berättade han. Jag, Lara, Lala, Lisa, Matte, Alex, Marshall och Micke körde skp. Det var jättekul, mitt på lektionen i vårat grupprum ^^ När jag fick procent på killar sa jag bara noll hela tiden, fast det kanske egentligen inte riktigt är så. Haha. Jag fick konka och jag skulle gå in och lägga mig på golvet i klassrummet och skrika. fyfan vad pinsamt. och hela min kjol åkte upp så man såg hålet jag hade i mina strumpbyxor :$

baibai

Kommentarer
Postat av: Alice

heii^^<3

2009-12-14 @ 21:23:40
URL: http://kawaiialice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0