Kommer inte in på gsm :<

Baaajs. Jag kommer inte in på gsm och jag stör mig på det. himla *pip*. Jaja. Alices hamster Kexet har dött. Jävla döden. Vi ska ha nått luciatåg i skolan. Det kommer bli najs :) En kille (typ som jag har känt baislänge xD) ska sitta i publiken och hålla på med sin mobil och så ska det plötsligt börja ringa och då ska han ha nån luciasång som ringsignal och så ska vi se lärarnas reaktioner :D Den enda läraren som vet är vår musiklärare Rein :3 Jag ska typ vara tomte ._. (man är tvungen att va med) Har typ köpt en lång tomteluva :> Mami ska köpa glitter som jag ska ha typ som skärp på åhlens imorn :3 Det var allt ;) BAAi :3

Kommentarer
Postat av: Alice

min hamster :(.

2009-12-05 @ 13:24:36
URL: http://kawaiialice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0