:D:D:D

Heeio. Jag har fått massamassamassa saker! Ganska mycket hk, hk handduk, 2 hk tröjor, hk läppbalsam och bodylotion, hk väckarklocka (det är skiiiitfin, lägger upp bild på den imorn), hk strumpor. Och sen fick jag alla böcker i twilightserien, en annan bok, en jättefin blå hylla som ska sättas upp på mitt rum så fort som möjligt! väskan som jag lagt upp tidigare, en tidning, kd tröjan, en jättemysig blå nike tröja, färgpennor, tuschpennor, A3 ritblock, glass läppbalsam, morgonrock/badrock och ett par skor :D Ska försöka ta bild på allt så kanske ni får se imorgon :D Och juste jag och min brorsa fick ETT WII :D:D:D:D:D har spelat sen vi kom hem från mormor och morfar, och lite i morse. Vi är alltid hos mormor och morfar på julafton, har alltid varit. hihu.


BYE :3

Kommentarer
Postat av: Alice

svar: vet inte var de finns, mamma köpte.

2009-12-25 @ 14:29:31
URL: http://kawaiialice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0