damp ._.

Gash. I morse när jag skulle öppna mina julkalendrar så fick jag värsta problem. JAG HITTADE INTE 2:AN PÅ EN AV DOM!!! Jag höll på att komma försent till skolan och jag missade julkalendern på teve! Jaja. Idag var vi skogen med klassen, glömde mitt fika ofc -.-' Vi skulle hitta en sak i skogen som började på samma bokstav som sitt namn. Jag fick vara énbarr .___. Alex hittade typ inget så har var Ashård Gren (Alltså med A i Ashård xD). Jag höll på å kissa på mig när han sa det. Morre var mossa. Han hade hittat en bit som var stor som en pizza. Inger blev sur (Inger= Våran typ "hjälpatill-lärare"). Emelie fick det normalaste efternamnet (Vi skulle tydligen ha det som vårat nya efternamn enligt Inger.) Hon hette Eklöv. Slutpratat nu. Jag måste gå. Hejdå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0